dijous, 22 d’octubre del 2009

UN DIA DE PLUJA

Som els alumnes de 4t. Avui està plovent i per això ens em inspirat en aquest tema.


UN DIA PLUJÓS DE TARDOR

Avui és el primer dia de fred,
i ens hem posat el barret.
Plou a bots i a barrals
i amagats estan els animals.

Cauen llamps i trons,
i la boira fa cançons.
Les gotes de pluja
tenen la forma d’ una maduixa.

Avui ha plogut molt,
i encara no ha fet sol.
Oh pluja, maleït nuvolot ,
ha plogut molt fort.
Hem anat el pavelló a jugar ,
perquè la pluja no volia parar.

Avui es un dia gris,
i la pluja cau a mils.
Els paraigües s’han mullat,
perquè la pluja no ha parat.

Alumnes de 4t.

12 comentaris:

  1. Molt bé nois i noies! Entre tots hem escrit un gran poema. A veure qui s'anima a escriure alguna cosa.

    Montse i Marta.

    ResponElimina
  2. m'ha agradat molt el que hem escrit avui


    Astrid adeu

    ResponElimina
  3. m´agrada molt el poema




    lidia adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Avui hem començat la pagina web del diari de 4t



    Aitor

    ResponElimina
  5. Avui em començat la pagina web del diari de quart
    Aitor G.G.

    ResponElimina
  6. Encara que el dia no acompanyés heu fet un bon vers. M'agradat molt la vostra inspiració.
    Una mare de 4t. B.

    ResponElimina
  7. els meus pares ens feliciten a tots per el poema que hem fet!!!!!!!!! ens a quedat molt xulo!!!!!!

    VINYET.

    ResponElimina
  8. 25-10-09 sara
    M´ha agradat molt el bloc de quart i també m´ha agradat els jocs de les comarques tot i que costava una miqueta.

    adéu
    sara font

    ResponElimina
  9. mágrada tot lo del cole
    Felix

    ResponElimina
  10. Ha estat molt divertit entrar a la pàgina web del nostre cole!

    8 de novembre de 2009

    Adéuuuuuuuuuuu

    Clàudia

    ResponElimina
  11. El poema era molt llarg pero molt real. M'ha agradat molt.
    Aquest any farem el projecte Montserrat?

    ResponElimina